I přes maximální úsilí našich pracovníků se může vada vyskytnout...
Doporučujeme v první řadě studium návodu k obsluze, kde mohou být některé vady, nebo jejich projevy specifikovány a popsáno jejich odstranění.
Stává se, že si klient není jist, zda je projev produktu vadou, nebo ne... Můžete záležitost konzultovat s technickým specialistou, je tu pro Vás.
Nepokoušejte se vadu odstraňovat svépomocí, pokud není popsáno její odstranění v návodu k obsluze. Neodborný zásah může vést ke zvýšení rozsahu poškození a ztrátě záruky.
Při reklamaci doporučujeme:
- doložit doklad o vlastnictví zboží (faktura, účtenka – pokud možno kopie), nebo uvést jeho variabilní symbol
- záruční / reklamační list (byl-li při nákupu vystaven/přiložen)
- co nejvýstižnějším způsobem popsat závadu, její projevy, případně četnost výskytu
Místem uplatnění reklamace je provozovna prodávajícího uvedená v záručním / reklamačním listu. Doporučujeme reklamaci uplatnit přímo na uvedené adrese.