FAQ

Je nákup na uni-maxu bezpečný?

Nakupování na uni-maxu se bát nemusíte!

Za jeho bezpečný průběh ručí organizace APEK, která každý rok prověřuje, zda jsou dodržována všechna práva a povinnosti vůči zákazníkům, a kontroluje, jestli je obsah našich stránek v souladu s legislativou. Kromě toho testuje kvalitu nákupu.

APEK Certifikovaný obchod je značka důvěry, kterou organizace uděluje od roku 1999.

Jako každý rok i letos jsme úspěšně splnili všechny podmínky a pyšníme se certifikátem APEK, který garantuje bezpečný nákup.

Kdy mi bude zboží doručeno?

Snažíme se, abyste se z našeho zboží mohli radovat co nejdřív. Běžná dodací lhůta jsou 2 pracovní dny v tuzemsku a 3-5 pracovních dnů při expedici za hranice.

Pečlivě hlídáme naše skladové zásoby, vyhodnocujeme je a upravujeme tak, aby bylo vše neustále k dispozici. Přesto však bohužel není v silách našich dodavatelů vždy dodat zboží na náš sklad v požadovaném termínu a v dostatečném množství.

Náš systém je však nastaven tak, aby Vás při objednávání informoval o aktuální dostupnosti zboží, nebo o předpokládané dodací lhůtě. Tyto informace jsou dostupné pro každý výrobek.

Jaké mám možnosti dopravy?

Zboží si můžete sami vyzvednout, nebo Vám ho doručíme.

V závislosti na hmotnosti a rozměrech zásilky Vám automaticky doporučíme možné způsoby doručení/odběru zboží. Zejména vzdálenějším zákazníkům doporučujeme nechat si zboží doručit - vzhledem k houstnoucí dopravě ušetříte čas i náklady.

Při osobních odběrech je třeba správně volit velikost a kapacitu vozu.

Pro doručení zboží můžete využít služeb více dopravců. Jedná se o Českou poštu, PPL a Multimex.

Česká pošta doručuje zboží do hmotnosti 30 kg, za stejnou cenu nabízí své služby společnost PPL, pro kterou je váhový limit 50 kg. Obě společnosti vyžadují zabalení zboží do jednoho balíku standardizovaných rozměrů (součet tří stran nesmí přesáhnout 200 cm). V případě, že Vaše objednávka bude obsahovat nestandardní produkty vzhledem k objemu, či nepravidelnému tvaru, doporučujeme využít služby společnosti Multimex.

Jak zboží bezpečně zaplatit?

Nabízíme Vám několik možností, jak za zboží bezpečně zaplatit.

Dobírka

Zboží zaplatíte v hotovosti při předání dopravcem. Pozor! Ve výjimečných případech u specifických produktů po Vás můžeme požadovat úhradu zálohy předem.

Bankovní převod

Po zpracování Vaší objednávky Vám zpravidla do čtyř pracovních hodin pošleme e-mailem tzv. zálohový list. Na zálohovém listu je uvedeno číslo účtu a variabilní symbol pro platbu. Objednávka bude expedována nejdříve po přijetí platby na účet naší společnosti.

PayPal

PayPal je internetový platební systém. Umožňuje přesuny peněz mezi účty, které jsou identifikovánými emailovými adresami. Objednávka bude expedována po přijetí platby na účet naší společnosti.

On-line platba kartou

Pro tuto možnost musíte mít platnou platební kartu VISA, Maestro nebo MasterCard s povolenými internetovými transakcemi. Platba je naprosto bezpečná, používáme zabezpečený 3D secure systém GP Webpay. Objednávka bude expedována nejdříve po zpracování Vaší platby, zpravidla následující pracovní den.

Mohu zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

I v tomto případě Vám chceme vyjít vstříc.

Pokud se zbožím nebudete spokojeni, vyzkoušeli jste ho, ale nepoužívali, máte možnost ho vrátit do 14 dnů nezávisle na tom, zda-li jste zboží nakoupili na firmu, nebo jako spotřebitelé.

Pokud zboží zašlete zpět, je nepoškozené a Vám neseděla velikost, barva, či jste zjistili, že to vlastně vůbec nepotřebujete, vyřídíme celou záležitost v co nejrychlejším čase.

 

Opravíte mi i zboží po záruce?

Opravíme!

Výskyt závady není nic příjemného. Snažíme se, abyste byli s našimi výrobky spokojeni, a proto Vám zkrátka pomoct chceme. Máme specializovaný servis s proškolenými odborníky, disponujeme i náhradními díly. 

Murphyho zákony říkají, co se může pokazit, pokazí se - a obvykle se tak stane, když se to nejméně hodí (zakázka před dokončením nebo sezóna v plném proudu). Snažíme se samozřejmě vyřizovat veškeré opravy co nejrychleji - ale někdy je třeba jen několik dnů potřebných na opravu z pohledu zákazníka velmi dlouhá doba. V takovém případě můžeme realizovat opravy v expresním termínu (na počkání, v pátek odpoledne atd.). Standardně náš servis přijme příslušnou opravu, pracuje urychleně na jejím odstranění a ve většině případů tedy není vyčerpána celá obvyklá 30denní lhůta.

Ačkoliv jsme ochota sama, není tato služba provozována zdarma. Hodinový tarif za práci mechanika činí 500 Kč / hodinu (účtuje se každá započatá hodina).

Jak správně postupovat po zjištění vady?

I přes maximální úsilí našich pracovníků se může vada vyskytnout...

Doporučujeme v první řadě studium návodu k obsluze, kde mohou být některé vady, nebo jejich projevy specifikovány a popsáno jejich odstranění.

Stává se, že si klient není jist, zda je projev produktu vadou, nebo ne... Můžete záležitost konzultovat s technickým specialistou, je tu pro Vás.

Nepokoušejte se vadu odstraňovat svépomocí, pokud není popsáno její odstranění v návodu k obsluze. Neodborný zásah může vést ke zvýšení rozsahu poškození a ztrátě záruky.

Při reklamaci doporučujeme:

- doložit doklad o vlastnictví zboží (faktura, účtenka – pokud možno kopie), nebo uvést jeho variabilní symbol 
- záruční / reklamační list (byl-li při nákupu vystaven/přiložen) 
- co nejvýstižnějším způsobem popsat závadu, její projevy, případně četnost výskytu

Místem uplatnění reklamace je provozovna prodávajícího uvedená v záručním / reklamačním listu. Doporučujeme reklamaci uplatnit přímo na uvedené adrese.

Ochrana osobních údajů, aneb jsou má osobí data v bezpečí?

Chráníme vaše soukromí!

 Vážíme si Vaší důvěry. S veškerými Vašimi daty (kontaktní údaje, data o nákupech apod.) samozřejmě zacházíme jako s důvěrnými informacemi a chráníme je před zneužitím. Některé údaje jsou nezbytné pro provedení účetních operací, archivaci daňových dokladů či identifikaci bankovních převodů. 

Vaše data budou dle zákona zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím. Vyjímku tvoří pouze veřejný dopravce, kterému je na objednávce přepravy předáváno nezbytně nutné množství údajů sloužící pro bezproblémové dodání zboží.

Vaše údaje dále v souladu s platnými právními předpisy ohledně ochrany osobních údajů využíváme k našim vlastním marketingovým účelům. Usilujeme především o to, aby naše nabídka co nejlépe odpovídala Vašim potřebám. S takovýmto využitím Vašich údajů můžete kdykoli vyjádřit nesouhlas.