Vybavení pro dílnu, dům i zahradu
Košík Košík 0,-  bez DPH
0,-  s DPH
Přihlášení Přihlášení Registrace Registrace  

Autotechnika

Stlačený vzduch

Brusné systémy

Zpracování dřeva

Manipulační technika

Pískování

Kovoobrábění

Dílenské vybavení

Autotechnika

Stlačený vzduch

Brusné systémy

Zpracování dřeva

Manipulační technika

Pískování

Kovoobrábění

Dílenské vybavení

Slovenská republikaMaďarskoPolskoRumunskoSlovinskoNěmeckoVelká Británie

Objednávejte na

246 066 111 Nebo si nechte zavolat: Zadat číslo
Objednávejte na
 

Novinky e-mailem

 

uni-max v číslech

4 337 produktů
3 656 produktů skladem
174 287 kusů zboží skladem
148 zákazníků právě nakupuje
1633 produktů v akci
slevy až 93%
poslední aktualizace
17.1.2017 11:50:34

e-shop: on-line
 

Postup při reklamaci

Místem uplatnění reklamace je provozovna prodávajícího uvedená v záručním//reklamačním listu. Doporučujeme reklamaci uplatnit přímo na uvedené adrese.
Ke zboží doporučujeme přiložit vyplněný reklamační formulář, ke stažení zde. S vyplněným formulářem pravděpodobně urychlíte vyřízení Vaší reklamace.

Kupující ve vlastním zájmu zajistí, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a označí zásilku příslušnými symboly. Servisní středisko po řádném vyřízení Reklamace vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží. Zboží na reklamaci posílejte – pokud možno - v původním obalu. Dopravce neručí za špatně/nevhodně/nedostatečně zabalené zásilky. POZOR - při  nevhodně (nedostatečně) zabaleném reklamovaném zboží, nelze uznat záruku pokud je zjištěno mechanické poškození výrobku při transportu.

Je v zájmu kupujícího si zkontrolovat dodané zboží neprodleně ( nekompletnost či mechanické poškození) . 
Po uplynutí 24 hodin nelze takovouto reklamaci uplatnit, pokud nebude vystaven škodní protokol od přepravní společnosti.

Doporučujeme:

- doložit doklad o vlastnictví zboží (faktura, účtenka – pokud možno kopie) , nebo uvést jeho variabilní symbol
- záruční//reklamační list (byl-li při nákupu vystaven/přiložen)
- co nejvýstižnějším způsobem popsat závadu, její projevy, případně četnost výskytu 

Adresu pro vyřízení reklamací naleznete zde

V případě jakýchkoli nejasností o postupu při reklamaci doporučujeme detaily konsultovat na uvedeném kontaktu.

Renáta Schejbalová
Tel.: +420 601 587 104
reklamace@uni-max.cz

Výše uvedené včetně dále uvedeného způsobu vyřízení reklamace platí přiměřeně i pro vyřizování jiných, než reklamačních stížností.