Vybavení pro dílnu, dům i zahradu
Košík Košík 0,-  bez DPH
0,-  s DPH
Přihlášení Přihlášení Registrace Registrace  

Autotechnika

Stlačený vzduch

Brusné systémy

Zpracování dřeva

Manipulační technika

Pískování

Kovoobrábění

Dílenské vybavení

Autotechnika

Stlačený vzduch

Brusné systémy

Zpracování dřeva

Manipulační technika

Pískování

Kovoobrábění

Dílenské vybavení

Slovenská republikaMaďarskoPolskoRumunskoSlovinskoNěmeckoVelká Británie

Objednávejte na

246 066 111 Nebo si nechte zavolat: Zadat číslo
Objednávejte na
 

Novinky e-mailem

 

uni-max v číslech

4 334 produktů
3 629 produktů skladem
176 919 kusů zboží skladem
97 zákazníků právě nakupuje
1645 produktů v akci
slevy až 93%
poslední aktualizace
19.1.2017 15:58:25

e-shop: on-line
 

Vyřízení reklamace

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, zpravidla do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po ukončení reklamačního řízení kupujícího informujeme prioritně telefonicky, v případě opakované nedostupnosti e-mailem, příp. dopisem. Kupující je seznámen s průběhem reklamačního řízení, jeho výsledkem a zároveň se s kupujícím domlouváme na předání, případně expedici reklamovaného produktu. Kupujícímu bude zboží expedováno nejdříve po jeho souhlasu, abychom se vyhnuli případné nedostupnosti kupujícího na místě určení a s tím spojeným komplikacím.

Při každém servisním zásahu je prodávajícím vyhotoven protokol o zjištěných závadách a formě jejich odstranění (např. formou zápisu do reklamačního listu), který kupující obdrží společně s reklamovaným zbožím. Součástí uvedeného protokolu je potvrzení, kdy kupující právo z vad zboží uplatnil, a době jejího trvání opravy zboží.
Výměna nebo vrácení zboží je možné pouze v případě vrácení v nepoškozeném stavu, pokud možno v původním obalu a s veškerým příslušenstvím.

Vyzvednutí zboží z opravy
Zákazník je povinen vyzvednout si reklamovaný výrobek nejpozději do jednoho 1 měsíce od uplynutí doby, kdy í oprava měla být provedena,
a byla-li provedena později, do jednoho měsíce od vyrozumění o jejím provedení. Neučiní-li tak, je povinen zaplatit poplatek za uskladnění ve výši 15,- Kč / den.

Nevyzvedne-li si zákazník věc ve lhůtě šesti měsíců ode dne, kdy byl povinen ji vyzvednout, je prodávající oprávněn věc prodat. Je-li prodávajícímu známa adresa zákazníka a jde-li o věc větší hodnoty, tedy hodnoty přesahující 3000,- , je prodávající povinen o zamýšleném prodeji zákazníka předem vyrozumět a poskytnout mu dodatečnou lhůtu 15 dnů k vyzvednutí věci.

Po marném uplynutí dodatečné 15 denní lhůty prodávající výrobek prodá a na výzvu zákazníka mu vyplatí výtěžek prodeje po odečtení nákladů prodeje a poplatku za uskladnění.