Totální VÝPRODEJ ZDE!   |   Férová cena   |   Výhodná doprava   |   7 500+ výdejních míst po celé ČR

Postup při reklamaci a vrácení zboží

 

Případ reklamace, či vrácení zboží je vhodné založit elektronicky přímo zákazníkem.

Tuto možnost zajišťuje služba Retino. Pro snadné zadání požadavku na reklamaci, nebo vrácení, je nutné znát pouze e-mail, který jste při objednávání použili (ideálně však i číslo objednávky).

Zákazník může pro zásilku povolených rozměrů a hmotnosti objednat dopravu do uni-maxu z pohodlí domova, či jej předá na odběrné místo přepravce. Retino klientovi vygeneruje přepravní štítek, který si lze vytisknout a na balíček s vraceným zbožím nalepit. Je nutné dbát na velikost i hmotnost, kterou je schopen přepravce převzít a doručit. Přesnou specifikaci uvidíte po výběru konkrétní přepravy, ještě před potvrzením objednání dopravy.

Zákazník má přehled o celkovém procesu reklamace. Je možná velmi rychlá komunikace zákazník - prodejce a proces vyřízení tím značně urychlíme.

Potřebujete vrátit, nebo reklamovat zakoupené zboží? Klikněte na tlačítko:

 

Do 14 dnů má spotřebitel také právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu (za příplatek 99 Kč při objednávání zboží je možné lhůtu pro vrácení prodloužit na 30 dní). Tato lhůta končí uplynutím 14/30 dnů ode dne, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba odlišná od dopravce převezme zboží, nebo

  • poslední kus zboží, pokud objednáte v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně,
  • poslední položku nebo část dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo
  • první dodávku zboží, pokud je ve smlouvě dohodnuta pravidelná dodávka zboží po dohodnutou dobu.

Spotřebitel nenese žádné náklady za přijetí vráceného zboží (při odstoupení od smlouvy) zpět na sklad. Jediným nákladem je přepravné za odeslání zboží od zákazníka na adresu prodávajícího, případně na sběrné místo vybrané prostřednictvím služby Retino. Obvyklá lhůta pro vrácení peněz za vrácené zboží je 14 dní od Vašeho odstoupení od smlouvy.