0
0 Kč s DPH 0 Kč bez DPH

Vše o nákupu

  • Prvotřídní kvalita
  • Technologie
  • Serióznost
  • Nízká cena
  • Šetříme vám čas

Dobírka

Zboží zaplatíte v hotovosti při předání dopravcem. Výběr dobírky je zpoplatněn částkou 35 Kč bez DPH.

PayPal

PayPal je internetový platební systém. Umožňuje přesuny peněz mezi účty, které jsou identifikovánými emailovými adresami. Objednávka bude expedována nejdříve po přijetí platby na účet naší společnosti. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Platební karta on-line

On-line platba platební kartou. Pro tuto možnost musíte mít platnou platební kartu VISA, nebo MasterCard s povolenými internetovými transakcemi. Platba je naprosto bezpečná, používáme zabezpečený 3D secure systém. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Převodem na účet

Zálohový list obdržíte e-mailem po zpracování Vaší objednávky interním systémem, zpravidla v horizontu 4 pracovních hodin. Na zálohovém listě je číslo účtu a variabilní symbol pro platbu. Objednávka bude expedována nejdříve po přijetí platby na účet naší společnosti.

Hotově

Zboží zaplatíte hotově při převzetí z našeho skladu. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Platební kartou na prodejně

Platba platební kartou na prodejně v Úžicích. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


PPL

PPL

Maximální hmotnost: 49 kg
120 Kč - 363 Kč s DPH
99 Kč - 300 Kč bez DPH

Doručení následující pracovní den od předání objednávky dopravci, obvykle v horizontu 2-3 pracovních dní od objednání pro skladem dostupné produkty.

Nově můžete objednávky na dobírku hradit on-line přes aplikaci nebo platební bránu PPL, a to i těsně před doručením. Více informací a další výhody na https://www.ppl.cz/w/platba-dobirky-online.

POZOR! Podmínkou je zásilka tvořena jediným balíkem pravoúhlého tvaru, o maximální délce strany 120cm, maximální hmotnosti 49kg. V případě, že Vaše objednávka bude obsahovat produkty vylučující expedici spol. PPL, spojíme se s Vámi a nabídneme Vám alternativní způsob přepravy.

Česká pošta

Česká pošta

Maximální hmotnost: 20 kg
145 Kč - 242 Kč s DPH
120 Kč - 200 Kč bez DPH

Doručení následující pracovní den od předání objednávky dopravci, obvykle v horizontu 2-3 pracovních dní od objednání pro skladem dostupné zboží. V případě nezastižení na místě určení bude Vaše objednávka uložena na nejbližší pobočce České pošty.

POZOR! Podmínkou je zásilka tvořena jediným balíkem pravoúhlého tvaru, o součtu všech stran max. 2,2m (např. 100 x 100 x 20 cm) a maximální hmotnosti 30kg. V případě, že Vaše objednávka bude obsahovat produkty vylučující expedici Českou poštou, spojíme se s Vámi a nabídneme Vám alternativní způsob přepravy.

DHL

DHL

Maximální hmotnost: 3000 kg
363 Kč - 9 075 Kč s DPH
300 Kč - 7 500 Kč bez DPH

Doručení následující pracovní den od předání objednávky dopravci, obvykle v horizontu 2-3 pracovních dní od objednání pro skladem dostupnou objednávku.

Oproti běžné balíkové službě PPL Vám touto službou nabízíme doručení rozměrných a objemných zásilek, které lze přepravit na paletě.

POZOR! U tohoto způsobu dopravy nelze hradit zásilku kreditní kartou při převzetí.


Místem uplatnění reklamace je provozovna prodávajícího uvedená v záručním / reklamačním listu. Doporučujeme reklamaci uplatnit přímo na uvedené adrese. Ke zboží doporučujeme přiložit vyplněný reklamační formulář, ke stažení zde. S vyplněným formulářem reálně urychlíte vyřízení Vaší reklamace.

Kupující ve vlastním zájmu zajistí, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a označí zásilku příslušnými symboly.

Servisní středisko po řádném vyřízení Reklamace vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží. Zboží na reklamaci posílejte - pokud možno - v původním obalu.

Doporučujeme:

  • Doložit doklad o vlastnictví zboží (faktura, účtenka – pokud možno kopie), nebo uvést jeho variabilní symbol
  • Záruční / reklamační list (byl-li při nákupu vystaven / přiložen) co nejvýstižnějším způsobem popsat závadu, její projevy, případně četnost výskytu

V případě jakýchkoli nejasností o postupu při reklamaci doporučujeme detaily konzultovat s našimi pracovníky na tel.: +420 601 587 104 / +420 266 190 190, případně e-mail: reklamace@uni-max.cz


Servisní služby a ceny

Výskyt závady není nic příjemného. Snažíme se, abyste byli s našimi výrobky spokojeni, a proto Vám zkrátka pomoct chceme. Máme specializovaný servis s proškolenými odborníky, disponujeme i náhradními díly.

Murphyho zákony říkají, co se může pokazit, pokazí se - a obvykle se tak stane, když se to nejméně hodí (zakázka před dokončením nebo sezóna v plném proudu). Snažíme se samozřejmě vyřizovat veškeré opravy co nejrychleji. Někdy je třeba jen několik dnů potřebných na opravu z pohledu zákazníka velmi dlouhá doba.

Expresní opravy

Na počkání, v pátek odpoledne atd. Standardně náš servis přijme příslušnou opravu, pracuje urychleně na jejím odstranění a ve většině případů tedy není vyčerpána celá obvyklá 30denní lhůta.

Hodinový tarif za práci mechanika činí 500 Kč / hodinu (každá započatá hodina)
 

Kontakt na servis:


Další informace

Obchodní podmínky si můžete stáhnout ve formátu PDF nebo si online prohlédnout.